گیل نجوا،  رئیس جمهور آمریکا باوجود حمله صهیونیست‌ها به بیمارستانی در نوار غزه و لغو نشست چهارجانبه اردن، واشنگتن را به مقصد تل‌آویو ترک کرد. بعد از اظهارات مقامات آمریکایی درباره زمان سفر «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور به فلسطین اشغالی برای اعلام حمایت از رژیم موقت صهیونیستی، اکنون از آغاز سفر وی خبر […]

گیل نجوا،  رئیس جمهور آمریکا باوجود حمله صهیونیست‌ها به بیمارستانی در نوار غزه و لغو نشست چهارجانبه اردن، واشنگتن را به مقصد تل‌آویو ترک کرد.

بایدن عازم فلسطین اشغالی شد

بعد از اظهارات مقامات آمریکایی درباره زمان سفر «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور به فلسطین اشغالی برای اعلام حمایت از رژیم موقت صهیونیستی، اکنون از آغاز سفر وی خبر می‌رسد.

شبکه «الجزیره» بامداد چهارشنبه گزارش داد رئیس جمهور آمریکا باوجود حمله جنایتکارانه رژیم تروریست صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزه، واشنگتن را به مقصد تل‌آویو ترک کرده است.

رسانه‌های آمریکایی همچنین خبر دادند که بایدن در گفتگو با «عبدالله دوم» پادشاه اردن، به دلیل تصمیم امان برای لغو نشست چهارجانبه، سفر خود به این کشور بعد از فلسطین اشغالی را لغو کرده است.

کاخ سفید اعلام کرد که بایدن پس از اتمام برنامه سفرش در فلسطین اشغالی، بلافاصله به واشنگتن برمی‌گردد و مقصد دیگری در سفر به غرب آسیا ندارد.

همزمان رسانه‌ها گزارش دادند که رئیس جمهور آمریکا حین پرواز به فلسطین اشغالی، دوباره با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی گفتگو کرده است.

شامگاه سه‌شنبه بود که منابع فلسطینی از حمله موشکی ارتش رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه و کشته‌شدن حداقل ۵۰۰ نفر شامل مجروحان، زنان و کودکان فلسطینی خبر دادند.