گیل نجوا،  ماجرای کلاهبرداری از بازیکنان پرسپولیس اخیرا جنجالی شده است. کلانشهر: هفته گذشته خبری مبنی بر کلاهبرداری از چند بازیکن پرسپولیس منتشر شد. ماجرا از این قرار بود که فردی با دریافت مبالغ سنگین از چند پرسپولیسی وعده خرید خودرو زیر قیمت را به آن‌ها داده ولی پس از مدتی متواری شده و دیگر […]

گیل نجوا،  ماجرای کلاهبرداری از بازیکنان پرسپولیس اخیرا جنجالی شده است.

کلاهبردار ۱۰۰ میلیاردی از علی دایی و چند پرسپولیسی کیست؟ ردپای دوست نزدیک یک ملی‌پوش قدیمی!
کلانشهر: هفته گذشته خبری مبنی بر کلاهبرداری از چند بازیکن پرسپولیس منتشر شد. ماجرا از این قرار بود که فردی با دریافت مبالغ سنگین از چند پرسپولیسی وعده خرید خودرو زیر قیمت را به آن‌ها داده ولی پس از مدتی متواری شده و دیگر خبری از او نیست. گفته می‌شود خودرویی که این فرد قولش را به پرسپولیسی‌ها داده فیدلیتی بوده است.ماجرا فقط به بازیکنان پرسپولیس محدود نمی‌شود و چند پیشکسوت مطرح هم مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند و حتی گفته می‌شود علی دایی هم ۱۰۰ میلیارد به این شخص داده و این یعنی او برای هر ماشین مبلغ ۲ میلیارد گرفته که برای ۵۰ ماشین به عدد نجومی و شگفت‌انگیر ۱۰۰ میلیارد می‌رسد.

در یکی دیگر از موارد این فرد ۳۰ میلیارد تومان از یک نفر کلاهبرداری کرده و در مجموع حدود ۱۸۰ میلیارد از مالباختگان گرفته است.. قسمت عجیب‌تر ماجرا این است که فرد کلاهبردار دوست نزدیک یکی از بازیکنان سابق تیم ملی است که در جام جهانی ۹۸ هم حضور داشت.

این فرد قبلا هم برای فوتبالی‌ها خودرو آورده بود و همین باعث شد افراد مالباخته به او اعتماد کنند ولی این بار پس از دریافت پول از کشور خارج شده است.