یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که واردات خودروهای کارکرده لزوما نیاز به تامین ارز از سوی دولت ندارد، لازم نیست که در بودجه سال آتی دیده شود. گیل نجوا،  لطف الله سیاهکلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به گمانه زنی ها در خصوص حذف واردات خودروهای […]

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجا که واردات خودروهای کارکرده لزوما نیاز به تامین ارز از سوی دولت ندارد، لازم نیست که در بودجه سال آتی دیده شود.

گیل نجوا،  لطف الله سیاهکلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به گمانه زنی ها در خصوص حذف واردات خودروهای کارکرده از لایحه بودجه ۱۴۰۳، بیان کرد: واردات خودروهای کارکرده اکنون به تصویب مجلس رسیده است و برای اجرا نیز لزومی ندارد که در لایحه بودجه ۱۴۰۳ آورده شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه واردات خودروهای کارکرده نیازمند بودجه دولتی نیست‌ فلذا حتما نباید در بودجه آورده شود، اظهار کرد: ما اعتقادی به تامین بودجه از سوی بانک مرکزی برای واردات خودروهای کارکرده نداریم. همین که مردم را آزاد گذاشته و در چهارچوب یک آئین نامه افراد بتوانند خودرو وارد کنند، واردات انجام خواهد شد. مردم خودشان وارد و توزیع می کنند.

سیاهکلی تصریح کرد: برای واردات خودروهای نو لازم است در بودجه مصوبه داشته باشیم تا منابع ارزی برای واردات خودروهای نو پیش بینی شود.