بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن‌بازار استان گیلان با ارائه بیش از ۲۵۰ محصول فناورانه و طرح‌های پژوهشی کاربردی از ۱۳ آذر ماه سالجاری در مرکز نوآوری دانشگاه گیلان گشایش یافت. گیل نجوا،  بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن‌بازار استان گیلان در مرکز نوآوری دانشگاه گیلان گشایش یافت. این […]

بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن‌بازار استان گیلان با ارائه بیش از ۲۵۰ محصول فناورانه و طرح‌های پژوهشی کاربردی از ۱۳ آذر ماه سالجاری در مرکز نوآوری دانشگاه گیلان گشایش یافت.

گیل نجوا،  بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن‌بازار استان گیلان در مرکز نوآوری دانشگاه گیلان گشایش یافت.

این نمایشگاه در راستای شعار سال با عنوان ” پژوهش و فناوری، پیشران رشد تولید و مهار تورم ” با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان از روز ۱۳ آذر ماه سالجاری در مرکز نوآوری دانشگاه گیلان برای بازدید علاقه مندان دایر شده است.

توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری، هدفمندکردن ارتباطات کنشگران این زیست بوم، ارائه پژوهش‌ها و عملکردهای تحقیقاتی دانشگاه‌ها و موسسات پژوهشی، ارائه نیازمندی‌های دستگاه‌های اجرایی و نمایش توانمندی‌های فناوران به منظور استفاده از فناوری در رفع نیازهای فناورانه استان از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی ۳۱ دستگاه اجرایی استان و بیش از ۲۵۰ محصول فناورانه و طرح‌های پژوهشی کاربردی عرضه شده‌است.

بیست و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش، فناوری و فن‌بازار گیلان تا پانزدهم ماه جاری در مرکز نوآوری دانشگاه گیلان در کیلومتر پنج جاده تهران میزبان بازدیدکنندگان است.

شایان ذکر است ، شرکت آب منطقه ای گیلان با ارائه ۴ طرح پژوهشی و برپائی غرفه در این نمایشگاه حضور فعال دارد.