گیل نجوا،  کیهان نوشت: اگر چه در ماه‌های پایانی عمر مجلس یازدهم این انتقاد که می‌خواهم عرض بکنم جایی ندارد، ولی چـرا مـدارک تحصیلی برخی آقایان نماینـده در کمیسـیون‌هایی که عضو هستند با نـوع فعالیـت آنان متفاوت است؟ کیهان که تعداد انتقاداتش از دولت سیزدهم و مجلس یازدهم بسیار ناچیز است از زبان آنچه که […]

گیل نجوا،  کیهان نوشت: اگر چه در ماه‌های پایانی عمر مجلس یازدهم این انتقاد که می‌خواهم عرض بکنم جایی ندارد، ولی چـرا مـدارک تحصیلی برخی آقایان نماینـده در کمیسـیون‌هایی که عضو هستند با نـوع فعالیـت آنان متفاوت است؟
کیهان که تعداد انتقاداتش از دولت سیزدهم و مجلس یازدهم بسیار ناچیز است از زبان آنچه که ادعا می‌کند تماس مخاطبان است به نقد قوای مقننه و مجریه پرداخت.

این روزنامه نوشت:

*دولت خوب است برای مردم توضیح دهد که افزایش سهم مالیات در بودجه سال آینده از چه محلی پیش‌بینی شده است. اگر از محل اصلاح قوانین، تخفیفات مالیاتی و جلوگیری از فرار مالیاتی و مؤدیان جدید باشد، اقدام بسیار خوبی است. اما اگر قرار باشد فشاری بر مؤدیان فعلی وارد کند به رکود اقتصادی بیشتر دامن می‌زند.

*در این شرایط سخت اقتصادی و با این گرانی افزایـش حقـوق ۱۸ یـا ۲۰ درصـدی در قیـاس با تـورم فعلی فایده چندانی برای مردم ندارد. باید به فکر حل ریشه‌ای مسئله بود.

* اگر چه در ماه‌های پایانی عمر مجلس یازدهم این انتقاد که می‌خواهم عرض بکنم جایی ندارد، ولی چـرا مـدارک تحصیلی برخی آقایان نماینـده در کمیسـیون‌هایی که عضو هستند با نـوع فعالیـت آنان متفاوت است؟