حمید رسایی :اولویت اول شریان از ابتدا این بود که مجموعه‌های منتقد شورای ائتلاف را دور هم جمع کند گیل نجوا، رسایی در گفت‌وگو با ایرنا:اولویت اول شریان از ابتدا این بود که مجموعه‌های منتقد شورای ائتلاف را دور هم جمع کند تا بر اساس شاخصه‌های تعیین شده و شایسته‌گزینی و نفی سهمیه‌بندی، برای تهران […]

حمید رسایی :اولویت اول شریان از ابتدا این بود که مجموعه‌های منتقد شورای ائتلاف را دور هم جمع کند

گیل نجوا، رسایی در گفت‌وگو با ایرنا:اولویت اول شریان از ابتدا این بود که مجموعه‌های منتقد شورای ائتلاف را دور هم جمع کند تا بر اساس شاخصه‌های تعیین شده و شایسته‌گزینی و نفی سهمیه‌بندی، برای تهران لیست ارائه دهند.

🔹️ با «شورای وحدت»، «مصاف» و «رزما» و مجموعه‌های دیگر گفت‌وگو داشتیم و بسیاری از این تشکل‌ها به ائتلاف پیوستند که درنهایت “ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب اسلامی” (اُمناء) شکل گرفت.
🔹️ بنای امناء براین است، افرادی که بر اساس شاخص‌ها امتیاز بیشتری بیاورند به مردم معرفی شوند.
🔹️ نماینده‌ای که نه «وکیل الدوله» باشد، نه «خصم الدوله»، نه در برابر دولت سنگ‌اندازی کند، نه کارش مدح و ستایش دولت باشد. چرا که وقتی نماینده استقلال داشته باشد براساس مصالح ملی عمل می‌کند اما اگر به احزاب وگروه‌ها و پدرخوانده‌ها وابستگی داشته باشد، دیگر نماینده مردم نیست.
🔹️ اساسا شریان برای زدن زیر میزشورای ائتلاف تشکیل شده و هرچند در امور متعددی اشتراک داریم، ولی چون از نظر روش و منش انتخاباتی با شانا وتیم آقای قالیباف اختلاف داریم.