محمدتقی مهدیزاده مدیر عامل شرکـت توزیع نیروی برق استان گیلان طی گزارشی خلاصه عملکرد این شرکت در ۶ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد . گیل نجوا،   مهدیزاده مدیر عامل شرکـت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی و بدون منت کارکنان توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: در سال گذشته و ۶ […]

محمدتقی مهدیزاده مدیر عامل شرکـت توزیع نیروی برق استان گیلان طی گزارشی خلاصه عملکرد این شرکت در ۶ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد .

گیل نجوا،   مهدیزاده مدیر عامل شرکـت توزیع نیروی برق استان گیلان ضمن تقدیر از تلاش شبانه روزی و بدون منت کارکنان توزیع برق گیلان خاطرنشان کرد: در سال گذشته و ۶ ماهه ابتدای سالجاری و با وجود برخی مشکلات اقتصادی، با برنامه ریزی صحیح و بسیج امکانات برای تامین برق مطمئن مشترکین و اصلاح شبکه های توزیع برق باتوجه به رشد مصرف انرژی در استان گام های بزرگ و موثری برداشته شد .

وی گفت: با تلاش کارکنان ساعی این شرکت از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه بیش از ۴۵۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف در کل استان احداث شد و هدف اصلی آن بازسازی شبکه های فرسوده با کابل خودنگهدار بود.

مدیر عامل شرکـت توزیع نیروی برق استان گیلان افزود: بمنظور اصلاح شبکه و تامین برق پایدار در این مدت بیش از ۳۱ کیلومتر خطوط شبکه فشار متوسط (۲۰ کیلوولت ) بصورت زمینی، هوایی وکابل خود نگهدار احداث شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.مهدیزاده وی تاکید کرد : باتوجه به ضرورت تقویت و بهسازی تاسیسات و خطوط در شش ماهه اول سالجاری قریب به ۷۰۰ پایه چوبی فرسوده فشار ضعیف و متوسط برکنار و ۳۴۸۱ پایه جدید بتونی و فلزی فشار ضعیف و متوسط در سطح استان نصب شد .

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت : در این بازه زمانی ، تعداد ۲۰۸ دستگاه ترانسفورماتور( کمپکت ، زمینی و هوایی ) با ظرفیت ۳۱۷۶۰ کیلوولت آمپر، نصب و افزایش قدرت داده شد. وی اظهار داشت: از ابتدای سال تا پایان شهریور ماه ۱۷۲۷۷ مشترک شهری و روستایی جدید به تعداد مشترکان توزیع برق استان افزوده شد که از این میزان ۱۰۲ مشترک در حوزه مصارف سنگین قرار دارند.

مهدیزاده افزود : پیک بار غیرهمزمان مصرف در استان گیلان برابر با رقم ۲۴۸۱٫۸ مگاوات بود که رکورد تاریخی در استان محسوب میشود و خداوند منان را شاکریم که با برنامه ریزی مدون و همراهی مردم بدون کوچکترین مشکل و خاموشی نوبتی موفق به عبور از فصل گرم شدیم.

وی تصریح کرد : درحال حاضر میزان بدهی مشترکین به شرکت توزیع برق گیلان تا پایان سال شهریور ماه ، حدود ۳۸۵ میلیارد تومان است .مهدیزاده تاکید کرد : وصول مبلغ بدهی بخش های مختلف مشترکین به شرکت ، تاثیر چشمگیر و بسزایی در خدمت رسانی مطلوب تر و با کیفیت بهتر به مردم شریف استان خواهد داشت .

مدیرعامل توزیع برق گیلان در پایان گفت : اینشرکت درحال حاضر قریب به یک میلیون و ۶۱۸ هزار مشترک در کل استان دارد که این حجم بالای تعداد مشترک ، توزیع برق گیلان را در زمره یکی از بزرگترین شرکت های خدمات رسان کشور قرار داده است .