رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر گفت: در چهل و هفتمین روز از پویش بشردوستی جمعیت هلال‌احمر،میزان کمک های نقدی هموطنان ایرانی به مردم مظلوم فلسطین به بیش از هزار میلیارد ریال رسید. گیل نجوا،  وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر با اعلام این خبر گفت: پویش “بشردوستی” با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع مردم مظلوم غزه […]

رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر گفت: در چهل و هفتمین روز از پویش بشردوستی جمعیت هلال‌احمر،میزان کمک های نقدی هموطنان ایرانی به مردم مظلوم فلسطین به بیش از هزار میلیارد ریال رسید.

گیل نجوا،  وحید سلیمی، رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر با اعلام این خبر گفت: پویش “بشردوستی” با هدف جمع‌آوری کمک‌های نقدی به نفع مردم مظلوم غزه از طریق اعلام شماره حساب‌های هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی از ۱۷ مهرماه آغاز شده است و با قوت همچنان ادامه دارد.

وی افزود: از ابتدای فراخوان رسمی این پویش در تاریخ ۱۷ مهرماه تا روز جمعه ۳ آذرماه، افزون بر هزار میلیارد و ۶۲۷ میلیارد ریال از سوی مردم کشورمان به شماره حساب‌های رسمی جمعیت هلال‌احمر نزد بانک‌های مرکزی و ملی واریز شده است.

سلیمی تصریح کرد: با کمک ۳۲ میلیارد و ۵۶۱ میلیون ریالی مردم نوع‌دوست کشورمان به زلزله‌زدگان ولایت هرات افغانستان در قالب پویش آفتاب مهربانی، مجموع کمک های نقدی ایرانیان به غزه و افغانستان طی ۴۷ روز اخیر، افزون بر ۱۰۳ میلیارد و ۸۸۳ میلیارد ریال شده است.

رئیس سازمان داوطلبان هلال‌احمر در پایان گفت: هموطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به مردم مظلوم فلسطین را به شماره حساب۹۹۹۹۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۴۴۹۹۹۹۹۹ نزد بانک ملی و یا به شماره حساب۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۹۹۹۹۹۸ و شماره کارت۶۳۶۷۹۵۷۰۷۸۷۵۸۳۳۶  نزد بانک مرکزی و یا از طریق شماره گیری کد دستوری #۵*۱۱۲* واریز نمایند.