طالبان یک قوم نژادپرست هستند که یکی از اقداماتشان پاکسازی قومی در افغانستان است. آنها در دوران حاکمیتشان بر افغانستان بشدت و با سرعت درصدد نابودی اقوام غیرپشتون برآمده‌اند و مصمم هستند به این جنایت تا یکدست‌ سازی قومی این کشور ادامه دهند. طالبان از نظر نژاد پرستی و تروریست بودن دقیقاً مثل اسرائیل هستند […]

طالبان یک قوم نژادپرست هستند که یکی از اقداماتشان پاکسازی قومی در افغانستان است. آنها در دوران حاکمیتشان بر افغانستان بشدت و با سرعت درصدد نابودی اقوام غیرپشتون برآمده‌اند و مصمم هستند به این جنایت تا یکدست‌ سازی قومی این کشور ادامه دهند. طالبان از نظر نژاد پرستی و تروریست بودن دقیقاً مثل اسرائیل هستند و هرگز علیه آنها اقدامی نمی‌کنند.

گیل نجوا،  جمهوری اسلامی نوشت: خبر همکاری اطلاعاتی طالبان با ایران که در آن گفته شده بود این همکاری توانست حمله پهپادی موساد در شرق کشور را خنثی کند، از خبرهائی بود که چندی قبل درست همزمان با سفر یک هیأت دولت خودخوانده طالبان از افغانستان به تهران مطرح شد ولی رسانه‌ها آن را جدی نگرفتند.
خبر این بود که «در عملیات مشترک ایران و طالبان، ۳ مأمور موساد با ملیت ایرانی در مناطق کوهستانی بین دو کشور دستگیر شدند. این ۳ مأمور موساد قصد داشتند پهپادهای انتحاری از سوی مرز افغانستان به سمت اهدافی در ایران پرتاب کنند.»
در اینکه سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی «موساد» با سرمایه‌گذاری فراوان همواره درصدد نفوذ در دستگاه‌ها، نهادها و ارگان‌های مختلف کشورمان برمی‌آید و تاکنون مرتکب جنایات زیادی در ایران نیز شده است، تردیدی نیست. علاوه بر این، در این واقعیت نیز نباید تردید کرد که موساد تلاش می‌کند از افرادی با ملیت ایرانی برای نفوذ و اجرای توطئه‌های خود در داخل کشورمان استفاده کند. اینها نمونه‌های مشخصی دارند که در طول سال‌های گذشته به‌ویژه در سال‌های اخیر مواردی از آنها با خسارات زیادی از جنبه‌های مالی و سرمایه‌های علمی و صنعتی به کشورمان همراه بوده‌اند. از دست دادن تعدادی از دانشمندان هسته‌ای و وارد شدن ضربه‌هائی به بعضی از تأسیسات در نقاطی از کشور، از جمله جنایات موساد هستند که با مباشرت عوامل مزدور رژیم صهیونیستی در داخل صورت گرفته‌اند.
آنچه موجب شد خبر همکاری اطلاعاتی طالبان با ایران در خنثی کردن حمله موساد جدی گرفته نشود، مربوط به بخش همکاری طالبان است. رسانه‌های مستقل کشورمان برای جدی نگرفتن این قبیل خبرها دلایل روشن و متقنی دارند که هرچند به دلیل وضوح، نیازی به توضیح دادن آنها وجود ندارد ولی از آنجا که اقدامات اخیر بعضی مسئولین دولتی کشورمان در همکاری با طالبان نشان ‌دهنده عزم آنان بر گسترش روابط با این گروه و دولت خودخوانده کنونی افغانستان است، پرداختن اجمالی به این مطلب و توضیح دلایل آن می‌تواند مفید باشد.
اولین دلیل به روابط طالبان با رژیم صهیونیستی مربوط می‌شود. در طول ۵ سال اول حاکمیت این گروه در افغانستان و ۲۰ سال دوری از حاکمیت و حالا دو سال و سه ماه که از حاکمیت دوره دومش بر این کشور می‌گذرد، طالبان هرگز علیه رژیم صهیونیستی کوچک‌ترین اقدامی نکرد و موضعی نگرفت. در تابستان امسال مسئولان رژیم صهیونیستی اعلام کردند این رژیم با طالبان روابطی دارد و درصدد توسعه آن می‌باشد. طبیعی است که چنین گروهی علیه رژیم صهیونیستی اقدامی انجام نمی‌دهد.
دلیل دوم اینست که طالبان را آمریکا به وجود آورده و همانطور که هیلاری کلینتون گفت هدف از تأسیس آن مقابله با نظام جمهوری اسلامی و حمایت از منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه بوده است.
سومین دلیل به کمک‌هائی مربوط می‌شود که دولت‌های غربی بطور مستمر به حکومت خودخوانده طالبان می‌کنند تا گوش به فرمان آنها باشد. براساس گزارش‌های موثق، دولت‌های غربی هر هفته بین ۴۰ تا ۵۰ هزار دلار به طالبان می‌دهند و با همین حمایت‌هاست که در جریان جنگ ۴۵ روزه غزه این گروه اجازه نداد در افغانستان هیچ تظاهراتی علیه اسرائیل انجام شود در حالی که مردم افغانستان بشدت ضداسرائیلی و حامی آرمان فلسطین هستند.
چهارمین دلیل اینکه طالبان یک قوم نژادپرست هستند که یکی از اقداماتشان پاکسازی قومی در افغانستان است. آنها در دوران حاکمیتشان بر افغانستان بشدت و با سرعت درصدد نابودی اقوام غیرپشتون برآمده‌اند و مصمم هستند به این جنایت تا یکدست‌ سازی قومی این کشور ادامه دهند. طالبان از نظر نژاد پرستی و تروریست بودن دقیقاً مثل صهیونیست‌ها هستند و هرگز علیه آنها اقدامی نمی‌کنند.
و دلیل پنجم اینست که گروه تروریستی طالبان براساس معاهده قطر که در سال ۱۴۰۰ با آمریکا امضا کرده متعهد شده در صورتی که به کمک آمریکا در افغانستان به قدرت برسد همواره در خدمت منافع آمریکا در منطقه باشد و از اسرائیل نیز در برابر دولت‌هائی که درحال تخاصم با رژیم صهیونیستی هستند حمایت کند. آمریکا به تعهد خود در پیمان ۱۴۰۰ قطر عمل کرده و طالبان را در افغانستان به قدرت رسانده و طبعاً طالبان نیز در مقابل این خدمتی که از آمریکا دریافت کرده به تعهد خود در برابر آمریکا و رژیم صهیونیستی عمل می‌کند.