مدیر شرکت بیمه دی استان گیلان اظهار کرد: شرکت بیمه دی گیلان جایگاه سوم در سطح شرکت‌های بیمه استان را به خود اختصاص داده است.

گیل نجوا/ دکتر مصطفی اسماعیلی مدیر شرکت بیمه دی استان گیلان در نشستی با خبرنگاران که به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس بیمه دی برگزار شد با بیان توضیحاتی در خصوص شرکت بیمه دی ظهار داشت: در چهارم اسفند ماه ۱۳۸۳ شرکت بیمه دی تاسیس شد و چهارم اسفند ماه امسال فعالیت بیمه دی وارد بیستمین سال خدمت رسانی خود خواهد شد. سرمایه این شرکت در سال ۱۴۰۲ به ۹۵۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت و در سال ۱۴۰۳ تا ۲۰ هزار ریال برنامه افزایش سرمایه را خواهد داشت.

وی اهداف شرکت بیمه دی را برشمرد و گفت: افزایش سهم بازار با تمرکز بر سودآوری پایدار ارتقای کمی و کیفی خدمات با تاکید بر بهبود تجربه مشتریان، توسعه کمی و کیفی و بهبود تجربه شبکه فروش، تحول دیجیتال و هوشمند سازی فرآیند‌های بیمه گری و نظارتی، افزایش کارآیی ارتقای بهره وری از جمله اهداف این شرکت می‌باشند.

اسماعیلی اضافه کرد: تعداد شعب بیمه دی در کشور ۴۸ شعبه و بیش از ۱۳۰۰ نماینده و کارگزاری است. تعداد کل بیمه شدگان بیش از دو میلیون و ۳۰۰ هزار بیمه شده در کشور می‌باشد.

مدیر شرکت بیمه دی استان گیلان اذعان داشت: بیش از ۲۰ درصد بازار بیمه درمان کشور به بیمه دی اختصاص دارد و تعداد کل مراجع درمانی طرف قرار داد ۹۶۰۰ مرجع درمانی در سطح کشور است.

اسماعیلی ادامه داد: بیمه گزاران عمده طرف قرارداد‌های بزرگ کشوری را سازمان بنیاد شهید، قرارگاه خاتم الانبیاء، دانشگاه آزاد اسلامی و … هستند.

وی از افتخارات شرکت بیمه دی نام برد و گفت: کسب رتبه نخست در گروه موسسات بیمه‌ای در بین ۱۰۰ شرکت برتر داخلی در سال‌های ۹۸ و ۹۹، کسب جایگاه اول بین شرکت‌های ایرانی از منظر دو شاخص فروش و بهره وری کلی، کسب مقام نخست بیمه مرکزی در رسیدگی به شکایات در سال ۱۴۰۱ و اخذ تندیس زرین در همایش رضایتمندی مشتریان از جمله افتخارات بیمه دی است.

اسماعیلی تاکید کرد: شرکت بیمه دی جزء ۵ شرکت برتر بیمه‌ای کشور است و از مهمترین موضوعاتی که در بیمه دی به آن پرداخته می‌شود اهمیت دادن به کسب رضایت مشتریان است.

اسماعیلی به بهبود خدمات شرکت بیمه دی اشاره کرد و افزود: بیمه دی به جامعه بیمه شدگان خود پرداخت سریع و مدت زمان کم پرداخت خسارت‌های درمان را سرلوحه کار قرار داده و این پرداخت‌ها کمتر از ۴ روز به بیمه شده انجام می‌شود.

مدیر شرکت بیمه دی استان گیلان در ادامه خاطر نشان کرد: این شرکت سه شعبه در استان در رشت، آستارا و لاهیجان و ۷۰ نمایندگی و کارگزاری در گیلان دارد و جایگاه شعبه گیلان در سطح شرکت‌های بیمه استان در رتبه سوم است.

وی تصریح کرد: حق بیمه تولیدی تا ۱۵ بهمن ماه سال‌جاری در استان، عبور از رقم ۴۹۰۰میلیارد ریال است و تعداد بیمه شدگان در گیلان بیش از ۷۵ هزار بیمه شده می‌باشند.

اسماعیلی اذعان داشت: بیمه گزاران عمده شرکت بیمه دی در گیلان، سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، شرکت برق منطقه‌ای گیلان، اداره کل صنعت، معدن و تجارت، بیمارستان میلاد لاهیجان، مجموعه شرکت نوید مرغ، خانه کارگر استان، بیمارستان شفا لاهیجان، سازمان نظام کاردانی استان، کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان و.. هستند که ارائه خدمت به این بیمه شدگان عزیز را انجام می‌دهیم.

اسماعیلی گفت: تعداد مراجع درمانی طرف قرارداد در سطح استان گیلان با بیمه دی شامل مراکز درمانی، عکسبرداری، سونوگرافی، مطب‌ها و داروخانه‌ها و … ۳۸۹ مرجع درمانی است.

مدیر شرکت بیمه دی استان گیلان همچنین عنوان کرد: پرداخت بیش از ۲۰۶۰ میلیارد ریال از ابتدای سال ۱۴۰۲ لغایت ۱۵ بهمن ماه سال‌جاری به مراکز درمانی و بیش از ۴۵۰ میلیارد ریال بصورت مستقیم به بیمه شدگان بنیاد شهید گیلان از جمله عملکرد شرکت بیمه دی در حوزه جامعه ایثارگران و بنیاد شهید در استان است.

وی تاکید کرد: پرداخت‌ها به مراکز درمانی استان بروز شده است.

اسماعیلی در خصوص برنامه‌های شرکت بیمه دی د سالروز تاسیس این شرکت در استان گفت: غبارروبی مزار شهداء، کاشت نهال، دیدار با نماینده محترم، ولی فقیه در استان و دیدار با استاندار محترم گیلان و … از اهم مراسم بیمه دی می‌باشد.

گفتنی است در ادامه این نشست خبرنگاران پرسش‌های خود را مطرح کردند.

لازم بذکر است همچنین در این جلسه خبری حسین ستاری معاون شرکت بیمه دی استان گیلان نیز حضور داشت.