رییس ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: صهیونیست ها شکستی خوردند که قابل جبران نیست اما با کشتار مردم بی دفاع می‌خواهند این شکست را جبران کنند که قطعا امکان پذیر نیست. گیل نجوا،  به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در مراسم الحاق ۲ شناور رزمی گشتی شهید صیاد شیرازی […]

رییس ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: صهیونیست ها شکستی خوردند که قابل جبران نیست اما با کشتار مردم بی دفاع می‌خواهند این شکست را جبران کنند که قطعا امکان پذیر نیست.

گیل نجوا،  به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح در مراسم الحاق ۲ شناور رزمی گشتی شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری به سازمان رزم نیروی دریایی سپاه طی سخنانی اظهار داشت: وقتی نگاه می‌کنیم به اولین شناورهایی که رزمندگان با آنها در دوران دفاع مقدس با دست خالی در خلیج فارس حضور پیدا می‌کردند و با دست خالی در برابر دشمنان حاضر می‌شدند و امروز این چنین شناورهایی با فناوری روز دنیا در اوج تحریم در ایران اسلامی طراحی و تولید شده است، به آن افتخار می‌کنیم.

وی افزود: حقیقتا سرعت به نتیجه رسیدن تحقیقات تا محصول و سپس تولید آنها البته بر اساس تامین منابع در نیروی دریایی سپاه تقریبا کم نظیر است. طی مرحله ایده تا شکل گیری محصول و بکار گیری آن در مدت زمان اندک و با حرکت جهادی اتفاق می‌افتد. چنین مسیری در کشورهای پیشرفته جهان هم چندین برابر زمان می‌برد.

سرلشکر باقری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به شرایط منطقه گفت: ارتش متجاوز آمریکا به ظاهر تا قدری منطقه را ترک کرده بود اما بلافاصله با بهانه‌های گوناگون و با اشکال دیگر در منطقه حضور پیدا کرد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح ادامه داد: حادثه بزرگ و عملیات قهرمانانه ۱۵ مهرماه مجاهدان فلسطینی باعث شد که امریکای جنایتکار مجددا در دریای مدیترانه و دریای سرخ و غرب اقیانوس هند و در منطقه نزدیک ما حضور پیدا کند و این عملیات آزادی خواهانه مردم مظلوم فلسطین را بهانه‌ای برای حمایت بی دریغ از جنایات رژیم کودک کش صهیونیست محسوب و در منطقه حضور پیدا کند.

وی تاکید کرد: خدا را شاکریم که بازدارندگی دفاعی جمهوری اسلامی سپر پایداری برای امنیت ملی و دفاع ملی کشور ما ایجاد کرده است اما نیروهای مسلح مکلفند که کوچکترین تهدید را کاملا جدی تلقی و احتمال آن را بالا فرض و خود را برای این شرایط آماده کنند.

باقری اظهار داشت: این مسیری است که در تمام سطوح نیروهای مسلح در حال طی شدن است و مسیر ارتقای توان و آمادگی در حال انجام است و وزارت دفاع هم وظیفه پشتیبانی از این توان را بر عهده دارد.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در ادامه خاطرنشان کرد: حادثه غزه حادثه بزرگی است و تاریخ جدیدی را برای منطقه و حتی جهان رقم زده و می‌زند. سرنوشت این جنگ کاملا روشن است، شکست بی نظیر و ترمیم ناپذیر رژیم صهیونیستی از عده‌ای مردم مظلوم و در محاصره غزه تردیدی ندارد و هیچ قدرتی نمی‌تواند سرنوشت این جنگ را تغییر بدهد. صهیونیستها شکستی خوردند که قابل جبران نیست اما با کشتار مردم بی دفاع می‌خواهند این شکست را جبران کنند که قطعا امکان پذیر نیست.

باقری گفت: این جبهه دو طرف دارد، جبهه حقی که مردم مظلوم فلسطین و حامیان او در یک سوی این جبهه قرار دارند، یمن قهرمان، حزب الله پیروز و گروه‌های مقاومت عراق و غیره آن با تمام توان ایستاده‌اند و با دشمن و حامیان او می‌جنگندند و در سوی دیگر صهیونیستهای ظالم و بی شرم و جنایتکار و امریکا و اروپای درغگویی که حقیقت کلمات بی معنای حقوق بشر و دموکراسی غربی را نمایان کردند.