مراسم تجلیل از خبرنگاران استان گیلان با حضور تیم مدیریتی هلدینگ «آرش » در مرکز خرید آرش برگزار شد. «آرش مال» به عنوان یکی از شاخص ترین هلدینگهای کارآفرینی در استان گیلان محسوب می‌شود.

گیل نجوا/ در این مراسم آرش تقی پور مدیرعامل هلدینگ «آرش » با تبریک روز خبرنگار گفت: اگر ما در مراکز بین المللی مطرح شده ایم و در چین چندین نفر به استقبال ما می آیند در واقع نام گیلان را مطرح کرده ایم. این مجموعه قصد اشتغالزایی و کمک به توسعه استان دارد و تنها نمی‌خواهد یک مرکز خرید خرده فروشی نام بگیرد. همه اتفاقات خوبی که در اینجا شکل گرفته در سایه دعاهای مادر و مردم استان است.

امین تقی پور رئیس هیات مدیره هلدینگ نیز در این مراسم گفت: بسیاری می‌گویند کارآفرینی و اشغالزایی در گیلان موانع زیادی وجود دارد، اما با تلاش خودمان و پرسنل عزیز سعی کردیم نام گیلان را زنده نگه داریم. وی ادامه داد: این سفره به برکت وجود خداوند بزرگ و امام حسین است که ما در ماه محرم بتوانیم سفره خود را پهن کنیم و از خبرنگاران استان هم برای حمایت همیشگی از خودمان تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: همان طور که با افتتاح «آرش مال» در اشتغالزایی صدها نفر کمک کردیم، با افتتاح «آرش مال» در آینده نزدیک این سیر کمک به توسعه استان ادامه خواهد داشت. بسیاری به ما می‌گفتند که از استان گیلان خارج شویم و در جای دیگر سرمایه گذاری کنیم. اما ما هدفمان کمک به هم زبانان و همشهریان خودم است و به این موضوع افتخار می‌کنیم.

همچنین معین موسوی مدیر روابط عمومی هلدینگ نیز در این مراسم گفت: شرکت انبوه سازان آرش از آنجایی که از تیم جوانی تشکیل شده است توانسته اقدامات موثر فرهنگی در کنار مسائل تجاری انجام دهد. حضور هنرمندان مطرح کشوری و برگزاری «کاسپین شو» با حضور هنرمندان مطرح بومی گواه این موضوع است که بتوانیم دین خودمان را نسبت به هموطنان و هم استانی های خودمان ادا کنیم.

در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدیه از خبرنگاران تقدیر شد .

هلدینگ آرش بزرگترین گروه انبوه ساز گیلان در سال ۱۳۹۴ نزد سازمان منطقه آزاد انزلی با عنوان شرکت انبوه سازان آرش منطقه آزاد انزلی(سهامی خاص) ثبت گردیده است و هم اکنون در امر اشتغال زایی و توسعه منطقه و ورود سرمایه گذار با نام‌های( آرش مال ، -شهرک های ویلایی آرش، طرح طاها ، طرح سما و طرح ۶۶+، آرش مارکت زیبا کنار _موفق بوده و رویکردی نیک در استان گیلان داشته است.